Probleme tehnice?
Ai căutat eroarea pe site-ul nostru? Aici ai toate informațiile necesare! Dacă nu ai reușit să contactezi distribuitorul și problema ta nu s-a rezolvat ne poți contacta, dar intervenția va fi facturată!

Ai achiziționat de la distribuitor?
Vă rugăm să contactați distribuitorul pentru soluționarea problemelor sau pentru reînoirea licențelor.

Ai achiziționat direct de la noi?
Vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: suport@econmedia.ro. Intervențiile prin telefon sau remote VOR FI CONTRA COST !
FiscalNet nu garantează soluționarea problemelor deoarece: există posibilitatea ca echipamentul dumeavoastră să fie defect (cablul, aparatura fiscală, portul usb, conexiunea, rețeaua).
Suport Basic
Taxă pentru suport în timpul programului de lucru
Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).
Suport Extra
Taxă de suport în afara programului de lucru
Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).
Suport Weekend
Taxă de suport în weekend și sărbătorile legale
Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).
În afara orelor de lucru soluționarea problemelor se poate să nu fie imediată deoarece majoritatea problemelor necesită accesul la laptop sau calculator.
Sunteți interesat de revânzarea acestei aplicații?
Contactați-ne și sigur găsim cea mai bună modalitate de colaborare!
Dacă ai parcurs toți pașii prezentați pe pagina de tutoriale și nu ai reușit să instalezi driver-ul, echipa noastră te poate ajuta!
Adresă
Adresă
Oradea, Bihor
Contactează-ne
Contactează-ne
suport@fiscalnet.ro