Probleme tehnice?

Ai căutat eroarea pe site-ul nostru? Aici ai toate informațiile necesare! Dacă nu ai reușit să contactezi distribuitorul și problema ta nu s-a rezolvat ne poți contacta, dar intervenția va fi facturată!

Image

Ai achiziționat de la distribuitor?

Vă rugăm să contactați distribuitorul pentru soluționarea problemelor sau pentru reînoirea licențelor.

Ai achiziționat direct de la noi?

Vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: suport@econmedia.ro. Intervențiile prin telefon sau remote VOR FI CONTRA COST !

FiscalNet nu garantează soluționarea problemelor deoarece: există posibilitatea ca echipamentul dumeavoastră să fie defect (cablul, aparatura fiscală, portul usb, conexiunea, rețeaua).

Suport Basic

Luni - Vineri 9.00 - 17.00
100 RON

Taxă pentru suport în timpul programului de lucru

Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).

Suport Extra

Luni - Vineri 17.00 - 22.00
150 RON

Taxă de suport în afara programului de lucru

Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).

Suport Weekend

Sâmbătă - Duminică
250 RON

Taxă de suport în weekend și sărbătorile legale

Suport tehnic dedicat prin telefon sau remote (Anydesk sau Teamviewer).

În afara orelor de lucru soluționarea problemelor se poate să nu fie imediată deoarece majoritatea problemelor necesită accesul la laptop sau calculator.

Sunteți interesat de revânzarea acestei aplicații?

Contactați-ne și sigur găsim cea mai bună modalitate de colaborare!

Ca și partener, beneficiați de discount și asistență tehnică dedicată, în plus clienții D-voastră vor fi mulțumiți folosind un driver stabil și testat!

Dacă ai parcurs toți pașii prezentați pe pagina de tutoriale și nu ai reușit să instalezi driver-ul, echipa noastră te poate ajuta!

Adresă

Adresă

str. Nicolae Jiga, nr 50
Oradea, Bihor

Contactează-ne

Contactează-ne

+40 772 179 309
suport@fiscalnet.ro

Suntem aici să te ajutăm!

O echipă de profesioniști este gata să te ajute!