Trimitere automată pe email XML ANAF
Trimiterea automata a XML-urilir ANAF pe email este foarte utilă, economisindu-se astfel timp prin automatizarea acestei proceduri.
Configurarea acestei optiuni se face selectând tab-ul Configurare din FiscalNet și apasând butonul Setări driver
În fereastra de setări driver se specifică în secțiunea Trimitere rapoarte ANAF lunare pe email, câmpul Adresa : adresa sau adresele de email la care doriți să ajungă raportarea (daca sunt mai multe adrese, folosiți ; pentru a le delimita) și în câmpul Subiect email : informații referitoare la email, pentru o identificare mai facilă de către destinatar a emailului. De exemplu se poate folosi numele firmei + numele casei/punctului de lucru + XML ANAF.
Foarte important!!!
Procedura de generare/trimitere XML-uri este lansată după primul Z din lună, pe luna anterioară. De exemplu, dupa primul Z din luna februarie se lansează generarea/trimiterea XML-urilor pe luna ianuarie (luna anterioară). Este foarte important să avertizați utilizatorul să nu oprească calculatorul până cand nu este atenționat ca XML-urile au fost generate și trimise cu succes! O intrerupere a alimentării sau oprirea calculatorului va duce la eșuarea procesului de generare/trimitere!!!